Byåsen IL Orientering

Hedersprisen

Kriterier for tildeling av Hedersprisen:

Hedersprisen tildeles medlemmer av O-avdelingen som har bidratt betydelig til utvikling og drift av avdelingen gjennom frivillig administrativt arbeid, trener-/rekrutteringsarbeid eller annet arbeid knyttet til avdelingens aktiviteter. Prisen deles ikke ut for sportslige prestasjoner. Kandidaten(e) må være medlem av hovedlaget for å kunne nomineres. Prisen utdeles på avdelingens årsmøte.

Statutter:

- Alle medlemmer over 17 år kan nominere personer eller grupper til hedersprisen.

- Hedersprisutvalget består av 3 (+1 vara) aktive medlemmer som tidligere har mottatt hederspris sammen med avdelingens leder og hovedlagets leder. Medlemmene er valgt på årsmøte for 2 år.

- De som nomineres må ha vært medlem i Byåsen idrettslag i minimum 5 år, med mindre noe spesielt skulle tilsi noe annet.

Hederspriskomite 2024/2026: Kjell-Arne Henninen, Kari Solem Aune, Haakon Arnesen. Vara: Harald Storrønning

I tillegg konsulteres også leder O-avd og leder hovedlaget ved behov.

Vinnere av Hedersprisen:

• 2023: Talke Evjen